![zagospodarowanie lotniska](http://rubicongroup.pl/wp-content/uploads/2014/07/zagospodarowanie-lotniska-700x380.jpg)
![airport design](http://rubicongroup.pl/wp-content/uploads/2014/07/airport-design-700x380.jpg)
![wnętrze lotniska](http://rubicongroup.pl/wp-content/uploads/2014/07/wnętrze-lotniska-700x380.jpg)
![airport interior design](http://rubicongroup.pl/wp-content/uploads/2014/07/airport-interior-design-700x380.jpg)
![lotnisko_zagospodarowanie](http://rubicongroup.pl/wp-content/uploads/2014/07/lotnisko_zagospodarowanie-700x380.jpg)
![lotnisko_zagospodarowanie2](http://rubicongroup.pl/wp-content/uploads/2014/07/lotnisko_zagospodarowanie2-700x380.jpg)
![rozbudowa lotniska](http://rubicongroup.pl/wp-content/uploads/2014/07/rozbudowa-lotniska1.jpg)
Bezpośrednią inspiracją był kadłub łodzi wiosłowej / żaglowej. Samolot to współczesna ?trochę? łódź. Bryłę łodzi poddano przekształceniom: obrócono, sugerując schronienie (pod łodzią, na brzegu), przecięto i obrócono względem siebie wydzielając przestrzenie przed i za kontrolą (ogólnodostępny hol główny i poczekalnie). Ściany i sufity w strefach ogólnodostępnych wykończono drewnem, łączonym jak w poszyciu drewnianych łodzi. Powyższe, romantyczne preteksty wsparto również logiką organizacji rzutu. Osiowość założenia, jak i kształt holu zostały określone przez obciążenie ruchem użytkowników; jest też wynikiem wizualnego połączenia strefy ?przed? i ?za?, przez przestrzeń platformy widokowej.
Skład zespołu: arch. Lucja Janik arch. Kajetan Tarnowski arch. Wojciech Mars asyst. arch. Katarzyna Kuczyńska asyst. arch. Natalia Balawejder